Υπνάγια Ουπάνισαντ/

Posted on 7.11.10 by Thech®sennone™

Δεν ξέρουμε τίποτα. Κανείς δεν ξέρει τίποτα. Ούτε θα μάθουμε ποτέ. Απλώς φτιάχνουμε γλώσσες που περιγράφουν αυτόν τον κόσμο χωρίς να περιγράφουν τίποτα άλλο παρά μόνο τις συμβάσεις με τις οποίες περιορίζουμε τις προθέσεις και τις υποθέσεις μας γι αυτόν. Δεν είναι αυτή η γλώσσα του πεσιμιστή αλλά αυτού που έχει κοιμηθεί αρκετά χωρίς ύπνο την ζωή ώστε να μπορεί να πει, πως διακόσια οχτώ κόκαλα, εξακόσιοι μύες, πέντε λίτρα αίματος και εκατό εκατομμύρια νευρώνες στον εγκέφαλο θέλουν να φιλοδοξούν πως είμαι άνθρωπος, μα εγώ γνωρίζω πως είμαι φτιαγμένος από όνειρο. Υποφέρω αρκετά με αυτό που νομίζω πως γνωρίζω μα όχι περισσότερο από αυτούς που οι καρδιές τους λατρεύουν θεούς, εφευρίσκουν επιστήμες ή που παθιάζονται με ιδέες και συστήματα και ακόμη λιγότερο από αυτούς που θεωρούν πως η μικρότητα τους αποτελεί μέρος ενός νεοεποχίτικου θεϊκού σχεδίου και τα βάσανα τους δοκιμασίες για να ξεχωρίσουν από το πλήθος της μη αφυπνισμένης μάζας. Για μένα όλα αυτά είναι παιχνίδια με τα οποία απασχολώ τον εαυτό μου για όσο περιμένω να μην έχω άλλο συνείδηση. Η ζωή είναι κάτι που κοιμάμαι ή νυστάζω τόσο που να μοιάζει με πραγματικότητα και οι άλλοι άνθρωποι κεφάλια που βλέπουν διαφορετικό όνειρο από μένα/