ANOSMLANOneMMCME

Posted on 21.2.10 by Thech®sennone™

Είχες δίκιο/Οι άνθρωποι δεν φεύγουν//μόνο τρομάζουν και το βάζουν στα πόδια/ Ανασαίνεις τόσο βαθιά που νομίζω πως όλοι οι άνεμοι του κόσμου τρυπώνουν στα ρουθούνια σου/Ξημερώνει σε λίγο και όμως δεν θα είναι πρωί/σε νιώθω μα δεν σε βλέπω/γιατί φοβάσαι;/οι άνθρωποι είναι όλοι νεκροί και τα σύννεφα έχουν μαζευτεί πάλι σε μια γωνιά του μυαλού/θέλω να σε δω να μαγειρεύεις και γω να χύνω στις κάλτσες σου/γελάς; Άνοιξε τα πόδια σου/οι καρδιές που κλείσαν έχουν πεθάνει/Εγώ θα σου μιλώ εσύ θα ανασαίνεις/θα πάμε βόλτα και θα σε φιλήσω για να δείς ότι είμαι σάρκα/μέχρι το καλοκαίρι λες θα σε έχω ξεχάσει/εντάξει, μα αν το θες γιατί μου χάρισες εκείνο;// θέλω να σε πάρω από πίσω και να νιώθεις τα μπούτια σου μούσκεμα/φοβάσαι;/όποιος φοβάται κατά βάθος ελπίζει/μην στείλεις μήνυμα ξανά/ δεν είμαι ταχυδρόμος/θα κάνω κ γω πως δεν σε σκέφτομαι και θα περάσουν οι μέρες και σταμάτα να με χύνεις παντού αφού το ξέρεις πως θέλω να τα πίνω όλα και δεν μπορώ να φτάσω στην πλάτη μου//φτιάξε καφέ θα πρέπει να φύγω σε λίγο/το πιο μεγάλο ταξίδι είναι να οδηγήσω ξανά μέχρι πίσω σε μένα/ ο δρόμος και το μουνί σου είναι τόσο λείο και γω γλυστρώ τόσο εύκολα/βάζε ανάσες να βάζω παύλες/τι είπες; είχα φύγει από τα αυτιά μου/είχα κατέβει για λίγο στα χέρια μου & έψαχνα να δω αν είσαι ολόκληρη μαζί μου/Φοβάσαι;/τότε γιατί με έστειλες ώς σε σένα;/Μείνε καθαρή & γω για πάντα η πιο βρώμικη σκέψη/μια μέρα θα έρθει να σε βρεί και συ δεν θα προλάβεις να κουρδίσεις τις χορδές σουσε θέλω πολύ και συ πρέπει να φύγεις/Ναι, εντάξει, στ' αρχίδια μου/γειά. Εγώ δεν με φοβάμαι πια.